11 Nisan 2015 Cumartesi

Pillars of Eternity Oyunu inceleme

Clone veya saygı? Eternity Pillars Baldur Kapısı / Buzyeli Vadisi formülü yakın hews O itiraz edilemez. Selefine saflarında Onun durumu, ancak, izometrik rol yapma oyunları oyuncuların hayal hakim zaman bir süre ne kadar körü sadık verilen, daha az açıktır. Torment ve Baldur Kapısı II, haklı bilgisayar RPG hiyerarşisi tepesinde kalır: tüm karmaşıklığı için, Sonsuzluğun Pillars zaten aşılmaz Planescape dahil türün greats tarafından trod dar yol yürüyor.

Yeterli değil "klon" birden "saygı" kova içine kendini ipucu - - Ben benim nostalji düğmeleri uzatıp nasıl pervasızca gördüğünüz gibi çok, ben hala kendisini ayıran, hangi Pillars kendimi kaybettim onun orijinal ile fantezi evren, yanı sıra hayal kırıklığı azaltmak ve tempo hareketli tutmak savaş ayrıntıları ile. Bu onların tünemiş altından Planescape ve Baldur Kapısı pençeleri ve onları değiştirmek için tehdit asla ederken, Pillars kendi isteğiyle yücesine çıkar. Bu ilk birkaç saat içinde, ancak, ilgi kazanmak için nostalji ve aşinalık dayanır. Bu Dungeons & Dragons oyunu değil, ama etkisi bir yarış, bir sınıf, ve lider bir adam ya da bayan bir backstory seçin sırasında karakter yaratma anından, açıktır. Elfler ve cüceler gibi eski sık element baş süslemeleri şapkalar ve kask giyen engel Godlike, gibi özgün ırklar tarafından birleştirilir; Barbar ve sihirbaz gibi tanıdık meslekler standart silahla saldırıları iniş büyülü odak kurar şifre ile desteklenmektedir.


Bu bir zindan olduğunu ve sürünerek gerekir.
Eğer adım dünya bu olmadığını, aslında, daha önce ziyaret ettiğiniz bir yer hatırlatmak anlatı ve sanatsal varyasyonları kullanarak, eşit rahat. Siz ve sizin diğer parti üyeleri - herhangi bir zamanda yolculuk size altı kadar - kılıç, şiş, talimler, ve benzeri ek tabancaları veya arequebuses donatmak olabilir. Film müziği güvenilir besteci Michael Hoenig en Baldur Kapısı müzik hatırlıyor, ama uberdramatic Carmina Burana-vari tezahüratları ve savaş sırasında duymak vahşi nefesli arpejler, bunu ayırt etmek için yardımcı olur. Sen kurtlar, dev ve haydutlar tarafından doldurulur ormanlar ve çayırlar gezinme, izometrik bakış sizin parti kurşun, ama aynı zamanda sadece Pillars ait karanlık ruhları ve ürkütücü antik makineleri ile uğraşmak.

Tanrılar da, Woedica, Berath ve Magran gibi isimler alarak, bu evrende farklı ve yaşadıkları ve imanla ölmek onların takipçileri, üzerinde büyük bir nüfuza sahip. Eternity Pillars, kendi kulları üzerinde tanrıların etkisi uyarıcı masal anlatır, kendi karakter watcher olduğunda onun tematik tohum ekim - yani, görmek ve bedensiz ruhlar ile etkileşim bir birey. Gözlemcileri de, başkalarının geçmişleri içine harita üzerinde özel olarak işaretlenmiş vatandaşların içinde sıkışıp kalırlar oyunun en iyi masalları, bazı ortaya bir beceri eş olabilir. Bu masalları isteğe ve kendi kendine yeten, izleyenleri 'ruhlarının içine ulaşan ve onların anılarını yeniden yaşamak tarafından toplanan, ancak büyük ölçüde geliştirici Obsidiyenin çiçekli dili yarar. Bir-olurdu suikastçı, folyolar berry-toplayıcı masal var "Figürün bileğini yakalar ve şeklin göğüs ortasında bir bacağını dikim, onun sırtına düşer." Bir büyücünün çırağı olmak umuduyla küçük bir çocuğun hikayesi thusly sihirbazlar piroteknik anlatıyor: "Büyücü, kısa bir süre sonra kalabalığın arasından inen dev bir gümüş ejderha ve hiçliğe patlayan bin yıldız onun şovu bitirir." Ana arsa berabere temel şekiller içine bu boya rengi gibi kısa, canlı hikayeler.


Bir lokali gelen maceracılar alımı karakter yaratma eğlenceli yeniden deneyimi sağlar.
Eternity Pillars olurken oyunları ağız vardı, ama Obsidian masaya irfan yığınları damping ve "Fonestu" ve benzeri kurgusal kelimelerle dolu savaş uzun geçmişleri ile kişisel hikayeler ezici, yeni zirvelere anlatı yoğunluğu alır "ferconyg." yazma güzel: "Ben, bu yüzden asılıyor ve yıpranmış, uygun yaltaklanmaları kelime konuşmak canst nasıl?" Eğer bir İncil psalm ikna olabilir böylece onun güzelliği ağrıyan bir dua yazarı ağlıyor. Ama bu arada seslendirme düzenleme için betiğin ihtiyacını vurgulamaktadır özellikle, güzelleştirme boğulma yaparken odak kaybetmek kolaydır. Eternity Pillars, karakterler insanlar konuşmak değil gibi konuşuyorsun, ama yazarlar yazma nasıl: sadece yeterli ses gerektiren uzun cümlelerle nefes birden çok kez için duraklatmak için döküm. Seslendirme Eğer diyalog panelleri dahil açıklayıcı sahne yönde alabilir önce de başlayabilir - ve bu konuda, doğru sahne Tarif kendilerini yansıtmayabilir. (Yazma ses oyunculuk Örneğin, ifade etmeyen bir duygusal duruma bakın olabilir.)

Sonuçta, Eternity Pillars kendi tutarsız oyunculuk yarar, ne de karakterler Dragon Age duygusal bağlantıların aynı tür ilham yapmaz: Origins yapar. Yine de, ben onların hikayelerini birçok ilgisini ve Üzüntü Annem en önemlisi oldu. Bana olduğu gibi Bu şifreleme tarihi ona kadar gizemli olduğunu, ve ben onun geçmiş açıkladı gibi, ben daha bebekler ve anneleri refahı onu özveri ile hareket oldu. Oyunun arsa ağır hollowborn olarak bilinen ruhlar, boş gemiler olmayan çocukların doğum içerir. Anne Kederli Eder adında yakışıklı bir savaşçı sosyal güvensizlik yükselen ortasında aşağı-ev çekicilik sağlar gibi, birincil görevler olmuyor umutsuzca ihtiyacı bir kişisel dokunuş verir.


Eğer adım dünya bu olmadığını, aslında, daha önce ziyaret ettiğiniz bir yer hatırlatmak anlatı ve sanatsal varyasyonları kullanarak, rahat.
Karmaşık oyun sistemleri bir dizi ve bu tanrı-dolu dünya üzerinden kendi yolunu örgü. Örneğin, seçim dolu görevler gezinirken Sen onların kurbanlık yolları nazik almak, ya da Sanatoryum en tartışmalı araştırma yöntemlerine rağmen animancy denilen ruh sihirli bir tür destek yok zaman kana susamış Druidler rahatsız edici, oyunun çeşitli hizipler ile kendinizi uyum . Eternity Pillars her zaman kendi sistemleriyle takip edemez: Ben başarısızlık durumlarını ulaştı ediyorum bile birkaç görevler aktif gösteren oyun sona erdi, ve macera çizgi açıklanamaz güncelleme başarısız olunca iki durumda, ben tamamlanan ediyorum ne zaman atamaları, oyun ben tanıttı değişkenler hesabını olamazdı sanki. Yine sosyal gelgitler yönetmenlik sanki, senin çekimi sonucunda dünya darbesi izlerken sevinç var. Direkler güzel senin yolculuğun sonuçlarını özetleyen bir rivayet epilogue ile tamamladı. Sizin kararları, çıkıyor, (Direkler potansiyel netice üzerine, ima ve) oyun ötesinde yansımaları var.

O Eternity en Excel® Pillars savaşta olduğunu. Eğer mücadele içine parti öncülük yaparken, oyun (varsayılan ayarlarında, yine de) duraklar ve düşmanlar saldırıyor ve Baldur Kapısı moda büyü komuta, çeşitli taktik kararlar yolumuzu devam ettirebilirsiniz duraklatmak-ve-. Zamanla, sen savaş başladığında duymak ilahiler eyleme beyninizi katalize ve vitese parmaklarınızı dizme, silah duygusal bir çağrı olur. Sen, şövalye hedefleri atama sizin rahip ile yoldaşları nimet, ve büyücü parmaklarını bir arı sürüsü ateş çağrısında, bir parti üyesi portre diğerine tıklayın. Bunu daha önce yaptın, ama sütunlar 'hoş arayüzü taktikleri dikkatinizi tutar ve tıklama en aza indirir.



Eternity Pillars irfan ile tombul, ancak yine de anlatmak için bazı güzel öyküler vardır.
Bu Pillars kendi yaşıtları dışında kılan dayanıklılık sistemi var. Her savaşçı sağlığını yönetmek gerekir iken, bu uzun vadeli bir mesele var; dayanıklılık savaşta bir kez daha basarak endişe devam olmasıdır. Hasar alarak karakterin dayanıklılık seviyelerini azaltır, ve savaş bitene kadar o tükendi gerektiğini, o komisyon dışında. O oyunu tüm parti kuru çalıştırmanız gerekir üzerinde olsa hâlâ sağlık, kalan etti küstah, ancak, ölmedi. Tek zorluk sivri tasarruf ve yeniden zahmetli döngüleri içine eski RPG dönüşebilir; Eternity adlı dayanıklılık tabakasının Pillars birisi uyku ihtiyacı sadece kasabaya geri gönderme, ilerlemeye, ya tutar size yol boyunca dinlenmek için izin kamp malzemeleri tükendi zaman. Yani Pillars zorlu, ya da taktik eksik olduğunu olamaz anlamına gelmez. Oyun ilerledikçe Aslında, sen, dayanıklılık hasar yerine ham hasar teslim size zayıflaması daha yöntemleri verilmesi, devre dışı bırakma, ve sonuçta en zahmetli düşmanlar downing daha yollarını kazanmak.

Eğer maceranın içine birkaç saat kazanmak Caed Nua, kişisel kalesi, altındaki kalıntıları bu düşmanların bazı bulabilirsiniz. Ilk erişim izni bittiğinde, emlak bir köhne biridir, ve tutmak kargaşa onun devlet için esas önemli olan. Zaman geçtikçe kütüphanenin spiderwebs uzak tozunu ve tüccarlar onların mallarını satmaya hazır durmak kadar, ancak, daha fazla iyileştirmeler inşa edebilir. Caed Nua ayrıca bekleyen misyonu kullanılmayan bir parti üyesi atamak hangi çeşitli hands-off faaliyetlerine bir portal, ve o bir bakır bagful ve belki bir kaç taşlar veya knicknacks ile döner. Bir kışla inşa kez, hatta bir düğmeye tıklama ile yeteri kadar basit düşman gezginlerin sizin tutun savunmak uşakları işe edebilirsiniz.

Bunun altında derin zindan rağmen, kalesi anlamlı oyun yolunda çok katmıyor; o varlığı öncelikle kozmetik ve atmosferik var, ve amacı, artan etkisini yansıtmak için. Bu fark ve oldukça hayati bir sistem daha, takdir anlamına dijital snowglobe vardır. Bildiğim kadarıyla işitsel detaylar gitmek gibi, ancak, ince bir biri ve Sonsuzluğun Pillars bazen bu konuda etkileyici. Benim en sevdiğim dokunur biri gibi küçük bir tanesidir, ama ben büyük takdir bakım belirli bir düzeyde ortaya koymaktadır. Zaman içinde çeşitli kozmetik hayvan kazanmak, ve bir noktada, ben mutlu bir sarı laboratuara tercih minyatür wurm dışarı açık. Eder dikkat bu küçük ama şık bir dokunuş verildi bilerek, biz Brackenbury genelinde cesaret gibi ona seslendi, ve kalbim ısıtıldı.



Eğer bakmak olursa olsun, kötü buluyorum.
Detaylar hizalamak olmadığında Takdir Ancak, oyalama açabilirsiniz. Bu, belirli bir konuşma sizi misgendering diyalog, ya da parti hemen yanındaki ayakta bile, belli bir çevre kimlik ikonuna tıklayın eksik açıklamasını anlamına gelebilir. Diğer tuhaflıklarıyla can sıkıcı ama kolayca onun mal göz atarken satıcı ile boşaltılır olduğunuz tüm önemsiz gezinmek zorunda kalıyoruz tüccar bir geri alım sekmesi eksikliği, gibi, göz ardı vardır. Büyük hatalar hala ancak, çok, yukarı kesebilirsiniz. büyük bir çift tıklayarak envanter öğeleri pasif efektleri kaldırmak için neden benim playthrough, küçük düşürmek için, beri sabit olmuştur. Ancak, irfan nitelik de gereksinimi ötesinde bile tek kullanımlık kayar kullanılamaz bakmak neden Etiketleme sorunları değil, var.

Bu ancak, bir fantezi kaybetti ve bir oyunun ritimleri ile yakalanan olduğunuzda bu konuların gözden kaybetmek kolaydır, ve Eternity Pillars zahmetsizce, sen oldum yerlerin size hatırlatarak ve size bir şeyler göstererek hem sizi ensnares Eğer beklemiyorduk. Bu geleceği değişiyor değil, ama birkaç eski tuzakları içine dalarken övgü hak eden bir şekilde geçmiş ambalajladığını olduğunu - yol boyunca - ve kendi birkaç yaratır. Kolayca Ancak, bu tuzakları atlatmak ve tanrılar size küçümsenmeyle ve iyilik hem de göstermek nerede bir dünyada galip, ve kendi yolunu yontmak için size kalmış olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder