9 Nisan 2015 Perşembe

Bastion Oyunu incelemesi

Ben onlar beni ben ilk kez etrafında yakaladı ve böylece onların eleştiriler kadar yaşamak için başardınız mı keşfetmek olmayabilir yönlerini fark izin çünkü popüler oyunlarından-bültenleri yeniden sabırsızlanıyoruz itiraf. Bastion PlayStation 4 sürümü için, ben daha sık kendimi Road kıyamet sonrası dünyada kolay (ve biraz yorgun) paralellikler, hem Cormac McCarthy romanları oyunun birçok başını sallıyor takdir, ve ana bulundu McCarthy'nin Gore-sırılsıklam Kan Meridian aynı adı taşıyan bir karakteri hatırlıyor Kid, karakter.

Eğer zaten zaten Güzeller birçok sistemlerinden birini Bastion kendi en azından eğer bu kadar kolayca o Vita, Xbox 360, hatta Google Chrome olsun, bu ayrıntıları fark olmayabilir. Hiçbir şey dışında PS4 en beefier çözünürlükleri desteklemek için gerekli yükseltme den, değişti; Sen Kaledonya kalıntıları genelinde seyahatler engelleme yeni canavarları bulmak ve onları vurmak için yeni silah keşfetmek. Bu, ilk bağımsız oyun platformları bir dizi genelinde ön plana devam edildi 2011 yazında, piyasaya aynı izometrik kesmek-ve-slash keşif oyun


Calamity dünya yıkıcı oldu, ama Kid onun şık bandana takdir insanlar olmadan tamamen değil.
Ve önce Bastion oynadı hiç eğer, neden olduğunu ve bir PS4 var, evet, Bastion McCarthy ağır ilham çekiyor. Atlamak için bu fırsatı almalı, ama ciddiyetle deneyimi boğmak değil. Bu başlangıçta bilinmeyen felaket sonrasında parçalanıyor oluyor bir dünya özelliği olabilir, ama bu Apalaçyalılar'ın ağaçlar, dünyanın geri kalanı ile çürümeye hiçbir araziden; Onun yıkım kısmen Saptırma sanki bunu geçerken yerine geri düşen bir dünya - Bastion el-boyalı renk ile neredeyse kendinden geçmiş bulunuyor etkileyici çeşitli dünyada yer alır. Darren Korb fantastik film müziği hepsi aracılığıyla örgüleri, ve gücünü hala bazen neredeyse dört yıl sonra yazmak için kullanabilirsiniz şekildedir.

Ama Bastion büyük ölçüde anlatım hesabına alakalı ve taze kalır. Kan Meridian gibi, Çocuk seyahatleri Bastion olarak bilinen merkezi hub dışarı asılı bir müstakil hoparlör rivayet edilir, ancak burada, tonlamaları az 18. yüzyıl New England vaiz ve daha Bourbon Street jazzman vardır. O Kid gerçekleştirir hemen her eylem ile tetiklenir yoldan kilo ve eylem mizah arada dozu ve güç yayları hem ekler ses aktör Logan Cunningham, tüm iş. Bu Bastion Stranger Kid kadar bizim hikaye anlatıyor noktaya basit anlatım aşmak için izin veren bir etkisi var.


Orada hack ve acımasız bol, ama en yoğun seviyeleri bazı basit istikrarlı zeminde kalmak gerektirir.
Ben yanlışlıkla bir overzealous atlatmak ile ufalanmış dünyanın kenarından careening Kid gönderdiğinizde, diyor, "Ve böylece Kid sadece şaka ... ölümünden düştü." Ben yanlışlıkla onlar benim yerli Güney Texas gelmiş böylece keskin fırça cebine Kid gönderdiğinizde, Logan onlar "kırık kalbi kadar zarar." Diye söylüyor Ben (yer herkes şeyler cehenneme gittiğinizde çalıştırmak gerekiyordu) Bastion onunla benim konuşma seçenekleri kullandığınızda, o "Bazen söylemek için sadece çok değil var." Diyor Süperdev yarattı Dünyada ağrı var, bu tür anlar söylemek gibi görünüyor, ama işler onların Grimmest de zaman bir gülümseme çatlamasına neden hep var. Ve bu iyi bir ders var.

Orada bugüne kadar oyun tartışma kaydettiğiniz bir sebebi var - estetik karmaşık olsa da, oyunun tasarımının geri kalanı gibi basit. Çocuk basit bir yay ve pala bir dövme koç ve "alev körük" arasında değişen 11 silah, erişimi olan, ancak bunların kullanımı asla kendi izometrik görünüm tarafından önerilen Diablo tarzı eylem uzak veers.


Dünya tahrip olabilir, ama keşfetmek için sol şaşırtıcı bir miktar var.
Mücadele kendisi sadece tipik saldırıları, bloklar ve ekarte oluşabilir ederken Ama, derinlik Bastion de binalar inşa yeteneği burada var. Örneğin, bir damıtım ekleyin ve Çocuk gibi artan kritik şans olarak Perks kilidini açabilir. Bir forge yukarı Toss ve Çocuk o yol boyunca bulduğu silah artırabilir. kolayca bir in-your-face yakın dövüş şampiyonu veya uzaktan düşmanları Snipes bir yay-ve-tüfek nişancı olabilir gibi (ilgili özel yetenek ile birlikte) her zaman iki silah sınırlama, bazı kapsamlı oyun varyasyonları izin vermez . (Ultra-cezalandırıyor Yeni Oyunu +, muhtemelen ikinci olmak isteyeceksiniz hayatta kalmak istiyorsanız Ve, bana güven.) Gerçek bir meydan okuma ister misiniz? Demirhaneye de yükseltmeleri için daha fazla deneyim ve parçalarının ödül için düşman hasar ve zırh gibi yönlerini artırmak putları, etkinleştirin.

Tüm bu 2011 yılında tekrar gibi doğruydu, ve Süperdev en azından bir dokunuş daha çeşitli eklemek vermedi bir utanç. Buna rağmen, Bastion ikinci günün alkışlanan oyunlar ilk yenilik kapalı giyer kez kendi parlaklığını kaybetmeye eğilimindedir bile, oldukça iyi dört yıl sonra tutar. En iyi, bu yeniden yayımı Bastion adının layık olduğunu kanıtlıyor. Bu iyi bir oyun tasarımı ve yenilikçi anlatım kalesi var, ve ben şimdi başka bir dört yıl, sadece de tutun olacağını sanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder